شرکت فنی و مهندسی آریو نمای پاسارگاد

شرکت فنی و مهندسی آریو نمای پاسارگاد فعال در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای نمای مدرن می باشد، که با تکیه بر دانش مهندسی، متخصصین و توانایی فنی پرسنل خود همگام با توسعه علم ساختمان همراه با کادری مجرب در این رشته تخصصی پای گذاشته است

شرکت فنی و مهندسی آریو نمای پاسارگاد

شرکت فنی و مهندسی آریو نمای پاسارگاد فعال در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرای نمای مدرن می باشد، که با تکیه بر دانش مهندسی، متخصصین و توانایی فنی پرسنل خود همگام با توسعه علم ساختمان همراه با کادری مجرب در این رشته تخصصی پای گذاشته است

شرکت طراحی معماری و مهندسی آریو نمای پاسارگاد در سال 1381 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از دانش مهندسی و تجربه عملی نیروهای متخصص در بحث فنی و اجرایی در بیش از یک دهه فعالیت توانسته است رزومه چشمگیری در زمینه همکاری با کمپانی های معتبر را آغاز نماید. هم اکنون این شرکت با بیش از 200 مشتری ثابت و فعال به یکی از بزرگترین مجموعه های اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی در کشور بدل گردیده است

  • ۰
  • ۰

 

 

امروزه عادت های بد غذایی و سبک زندگی غلط سبب بروز بیماری های سختی در انسان ها شده است که هنوز هم به صورت کاملا دقیق نمی توان در مورد منشا آنها صحبت کرد، اما مشکل اصلی درمان این بیماری ها است. مواردی که میتوان آنها را با درمان های خانگی برطرف کرد و بیماری هایی که چند سطح دارند، یعنی در وضعیت حاد شما نیاز به جراحی و... خواهید داشت.

شاید بار ها در مورد بیماری بواسیر یا هموروئید شنیده باشید، بیماری که این روز ها گسترش روز افزونی در میان همه افراد به خصوص جوانان دارد. در گذشته این بیماری در در سنین بالاتر از پنجاه سال مشاهده میشد. اما در حال حاضر سن این بیماری به زیر بیست سال نیز میرسد. مسئله این است که بیماری هایی که از این گونه هستند سبب بروز مشکلات حاد تر و خطرناک تر می شوند.

https://backority.ir/images/597471.jpg

در واقع عملکرد روده باید به خوبی بررسی شود؛ از تست های تنفسی و همینطور انواع آزمایشی های مدفوع برای درمان امراض مربوط به روده استفاده می شود. متاسفانه درمان بیشتر این بیماری ها مدت زمان زیادی به طول می انجامد.

علل ایجاد بواسیر

تخمین زده میشود که هفتاد و پنج درصد مردم در طول زندگی حداقل برای یک مرتبه این مشکل را تجربه می کنند، انسداد روده و عدم استفاده از انواع فیبر های غذایی سبب اختلال در عملکرد اعضای حیاتی بدن می شود. بواسیر می تواند هم داخل کانال مقعد و هم خارج از آن باشد؛ موضوع این است که بسیاری از افراد گاهی دچار خارش شدید در ناحیه مقعد می شوند و این را در دراز مدت میتوان یکی از نشانه های درگیر شدن فرد در آینده با بواسیر دانست.

اگر بخواهیم در مورد علل مبتلا شدن به بواسیر توضیحاتی به شما عزیزان شرح دهیم باید گفت که: فشار وارده بر مقعد در حین دفع از عوامل اصلی بواسیر است، اگر مدت زمان آن به بیش از پنج دقیقه برسد، احتمالا در آینده خیلی زود با این مشکل مواجه خواهید شد، موضوع بعدی  کمبود آب در بدن است.

بسیاری از ما در طول روز بار ها به سراغ لیوان می رویم و آب مصرف می کنیم، به همین اندازه که برای ما یک امر بدیهی و آسان است. ما برای جلوگیری از یبوست در طول روز به چند لیتر آب نیاز داریم.

علائم هموروئید در افراد مختلف

چاقی بیش از حد نیز یکی دیگر از دلایل مبتلا شدن به این بیماری است. چاقی و وزن بالا می تواند فشار وارده بر بخش پایینی بدن و روده ها را افزایش دهد، در این حالت رگ های خونی تحت فشار قرار گرفته، در نتیجه فرد در هنگام دفع مدفوع دچار خونریزی می شود که نشان از یک مشکل حاد در بدن است.

درد و ناراحتی مقعد، تورم، توده و برآمدگی های دردناک و حساس و همینطور خونریزی بدون درد از جمله مواردی است که نشان می دهد بدن در حال ابتلا به هموروئید است.

https://backority.ir/images/371632.jpg

درمان سریع هموروئید

در ادامه به بررسی تعدادی از روش های پزشکی، گیاهی و خانگی جهت بهبود و درمان بیماری میپردازیم. ولی در صورت امکان حتما به پزشک خود مراجعه نمایید تا بهترین روش به شما پیشنهاد شود. 

معمولا روش های خانگی برای زمانی مناسب است که بیماری تازه شروع شده باشد و به نقطه بحرانی نرسیده باشد. بطور کلی راه های درمان سریع، قطعی و فوری بیماری بواسیر یا هموروئید دیگر مانند گذشته ترسناک و دردآور نیست.

آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی ضد التهاب با خواص درمانی بیشماری است و احتمالا می دانید که برای رهایی از انواع مشکلات پوستی و خشکی موی سر کاربرد دارد، البته بسیاری در هنگام استفاده از آن با حساسیت روبرو می شوند که این مسئله را پیش از هر کاری باید چک کنید. ژل های آلوئه ورا در داروخانه ها و عطاری ها به صورت طبیعی و ارگانیک در دسترس هستند؛ می توان به صورت موضعی از  آن استفاده نمود.

وان آب گرم با نمک مخصوص اپسوم در واقع ایده بعدی است که ممکن خواهد بود برای شما سخت و پردردسر باشد اما باید بدانید که از باقی موارد نتایج به مراتب مشهود تری دارد و حتی گاهی توسط پزشکان نیز به شما پیشنهاد می شود. بخصوص این که اگر از عمل های جراحی ترس دارید و یا این که هموروئید بیش از حد غیرعادی نیست. خوش خیم بودن آن می تواند نشانه خوبی برای درمان از این روش باشد.

درمان با لیزر

دیگر روش درمان سریع و قطعی بواسیر، لیزر درمانی است. این تکنیک توسط اشعه مادون قرمز یا همان IRC انجام شده و در نهایت ممکن است با توجه به حاد بودن نیاز به تکرار داشته باشد، خبری از بیهوشی های سخت برای درمان به روش عمل جراحی نیست و شما می توانید بدون درد خود را از این بیماری سخت خلاص کنید. به همراه این که لیزر بواسیر درناک نیست.

نیاز به بستری نخواهد داشت و در صورت لیزر فرد در همان روز می تواند به زندگی خود به صورت عادی ادامه دهد؛ همینطور پس از از لیزر کمترین آسیب و اختلال در اطراف توده ایجاد می گردد و زخم حاصل از آن نیز نسبت به عمل جراحی در کم ترین زمان ممکن درمان می گردد.

پماد آنتی هموروئید

روش بعدی استفاده از پماد های مخصوص  هموروئید مثل پماد آنتی هموروئید است که در داروخانه ها حتی بدون نسخه عرضه می شوند و روند درمان شما را سریع تر خواهند کرد؛ پیشنهاد ما این است که از این مواد به صورت مکمل در کنار دیگر روش های درمانی استفاده کنید که نتایج شگفت انگیزی می گیرید.

کمپرس سرد

کمپرس سرد در مواردی که هنوز بواسیر یا هموروئید حاد نشده می تواند به بهبود درد کمک کند، این کار را باید به صورت دوره ای برای مدت های طولانی انجام داده و در نهایت مسئله مهم این است که هر بار باید به مدت پانزده دقیقه این عمل را به فشرده ترین شکل ممکن بگذرانید. به هیچ عنوان یک تکه یخ منجمد را مستقیما روی پوست خود قرار ندهید.

برای آشنایی با دیگر روشهای درمان سریع و قطعی بواسیر به اینجا مراجعه کنید.

  • ۹۸/۱۱/۰۸
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی